JAK ZVLÁDAT EMOCE POMÁHAJÍCÍHO PRACOVNÍKA A KLIENTA A2023/0365-SP/PC/PP/VP 8 výukových hodin
OBSAH KURZU
Kurz se věnuje tématu emocí a jeho cílem je posílení dovedností pracovníků v pomáhajících profesích, jak pracovat
s emocemi u sebe sama i klientů sociálních služeb. V kurzu budeme mluvit o těchto oblastech:
- emoční inteligence a emoce, základní pojmy
- emoce v kontextu s poznatky neurovědy a biologie
- emoční inteligence ve vztahu k druhým lidem - empatie, komunikace
- emoce klienta a jak s nimi pracovat (projevy agresivity, v krizové situaci, smutek, hněv klienta)
- jak pracovat s vlastními emocemi (hněvem, vztekem a zlostí, strachem a odporem)
- pozitivní a negativní emoce
- techniky na zvládání stresu a uvolnění
- pomůcky při práci s emocemi (různé cílové skupiny klientů, pro pracovníky)
- práce s vlastními emocemi pomocí praktických cvičení a sebezkušenostních aktivit
Kurz
posiluje schopnost uvědomit si význam a funkci, dynamiku a jednotlivé typy emocí.
Kurz je určený pro zaměstnance v sociálních službách - sociální pracovníky, pracovníky v přímé péči,
vedoucí pracovníky. Přínosný může být také ostatním zájemcům o toto téma.
online výuka, materiály ke kurzu
Odkaz na připojení do online výuky a materiály zasíláme 1-2 dny před konáním kurzu. Ke školení online formou budete potřebovat počítač (stolní nebo notebook)
funkční mikrofon (funkční sluchátka nebo reproduktory)
- funkční webkameru
- kvalitní internetové připojení
lektor, akreditace MPSV, osvědčení
Akreditace MPSV A2023/0365-SP/PC/PP/VP
Rozsah kurzu: 8 výukových hodin
Lektor: Marie Klíčová (Mikulajská), DiS.
Účastník akreditovaného vzdělávacího kurzu obdrží osvědčení, které slouží jako doklad o absolvování dalšího vzdělávání podle
§ 111; Zákona č. 108/2006 Sb.
LETÁK S POPISEM VZDĚLÁVACÍHO KURZU KE STAŽENÍ-ZDE
NÁZORY ÚČASTNÍKŮ KURZU
Kurz mi mimo jiné ukázal, že se za své emoce nemusím stydět.
Dozvěděla jsem se, že existuje emoční tělo a teď už se ho budu snažit
nepřikrmovat.
Naučila jsem se přemýšlet o svých emocích, pojmenovat je a
metody, jak s nimi v budoucnu pracovat.
Jiný pohled na komunikaci s klientem a celkový nadhled nad
jeho náladou ať už smutnou nebo jinou a ovládat své chování. Adam N.
Jsem vděčná za tento kurz. Kurz mi dal toho hodně. Hlavně
lektorka byla super i její příběhy.
Uvědomovat si a pojmenovat emoce. Kurz se mi líbil. Tomáš P.
Školitelka měla hezké slajdy a vše dobře ucelené, jasné, upotřebím spoustu informací.
Příjemná a empatická lektorka. Kurz byl naplněný konkrétními příklady, cvičeními, popisem situací. Katka K.