KRIZOVÁ INTERVENCE A TELEFONICKÁ KRIZOVÁ INTERVENCE V PRAXI             A 2022/0792-SP/PC                                                             16 výukových hodin

OBSAH KURZU

Principem krizové intervence je účinně a odborně poskytnout pomoc lidem, kteří se ocitli v krizi. Kurz je praktickým průvodcem v poskytování krizové intervence a telefonické krizové intervence. V kurzu se budeme věnovat těmto oblastem:

  • zásady a techniky poskytování krizové intervence
  • specifikací poskytování krizové intervence - tváří v tvář, telefonicky, online forma
  • techniky komunikace s klientem v krizové intervenci
  • reakce na krizovou situaci
  • náslechy situací z krizové intervence a nácviky základních postupů jednání s klientem při krizové intervenci
  • strategie zvládání zátěže, sebereflexe a syndrom vyhoření
  • přehled o návazné síti služeb
  • etika pracovníka krizové intervence
  • legislativní normy, které souvisí s tématem

Cílem kurzu je poskytnout účastníkům základní povědomí o principech krizové intervence. Účastníci si prohloubí techniky komunikace s klientem v krizové intervenci. Dále získají poznatky, jaké jsou typické reakce na krizi a jak s nimi pracovat a další.

Kurz je určený pro zaměstnance v sociálních službách, kteří mají zájem pracovat na lince krizové pomoci a chtějí získat informace o tom, co tato práce obnáší. Přínosný může být také pro ostatní zájemce o toto téma. Pro práci na pracovišti krizové intervence  je potřeba další rozšířené vzdělání formou kurzů s vyšší časovou dotací.
Kurzem Vás provedou pracovnice přímo z praxe krizové intervence. Kurz se koná v rozsahu 2 dnů.

online výuka, materiály ke kurzu

Odkaz na připojení do online výuky a materiály zasíláme 1-2 dny před konáním kurzu.  Ke školení online formou budete potřebovat počítač (stolní nebo notebook)

  • funkční mikrofon (funkční sluchátka nebo reproduktory)

  • funkční webkameru
  • kvalitní internetové připojení

lektor, akreditace MPSV, osvědčení

Akreditace MPSV A2022/0792-SP/PC
Rozsah kurzu: 16 výukových hodin/ 2 dny
Lektoři: Ing. Bc. Renata Andrejsková, Bc. Erika Karráová

Účastník akreditovaného vzdělávacího kurzu obdrží osvědčení, které slouží jako doklad o absolvování dalšího vzdělávání podle
§ 111; Zákona č. 108/2006 Sb.

LETÁK S POPISEM VZDĚLÁVACÍHO KURZU KE STAŽENÍ-ZDE

NÁZORY ÚČASTNÍKŮ KURZU

Kurz pro mne byl velmi obohacující. Zvláště jsem ocenila praktické příklady, kterých za dva dny kurzu bylo spousty.  Bc. Daniela N. 

Vynikající kurz plný témat z praxe a života, obohacující, doporučuji.     N. Rösslerová

Děkuji za skvěle vedený kurz Krizové intervence a telefonické krizové intervence. Podle mého veliký kus práce a přínosných informací během dvou dní.   K. Matičová 

Kurz byl velkým přínosem pro kohokoliv v pomáhající profesi, ale i pro osobní život a vztahy. Klára Horváthová

Kurz bych doporučil každému, znalosti z kurzu lze využívat v pracovní oblasti, ale také v osobním životě. Velmi příjemné a profesionální lektorky. Obsahově byl kurz velmi zajímavý. Jděte do toho. Kurz byl velmi kvalitní, a to od organizace přes lektorky tak i obsahově. J. Šmol

Velice oceňuji možnost online formy tohoto kurzu. Obsahově byl naprosto dostačující, lektorky byly zkušené, vzdělané a ochotné. Získané znalosti určitě využiji jak v pracovním, tak v soukromém životě. Kateřina Š.

Tento kurz byl naprosto skvělý, lektorky mají jednak úžasné teoretické znalosti a jednak skvělé praktické zkušenosti. Oboje dokázaly skvěle propojit. Jeden z mála mnou absolvovaných kurzů, kde jsem se dozvěděla mnoho nových a hlavně užitečných věcí.
Mgr. B. Burešová

Skvělé vedení celého kurzu, doporučuji, Lenka Horská DiS.
Bylo skvělé, že byl úsek teorie, praktických ukázek i možnost vyzkoušet si to. ŠT.
Kurz je zajímavý, je zde dobře vyvážená teorie, praxe a různorodá dobře zvolená kazuistika, i dost možností si práci vyzkoušet. Moc děkuji za obohacující zkušenost. Eva R.