nové kurzy | akreditace MPSV 

JAK ROZMLUVIT MLADOU DUŠI ANEB KOMUNIKACE S DĚTMI A TEENAGERY


Kurz se věnuje tématu práce a komunikace s cílovou skupinou děti a dospívající mládež. Kurz se zabývá oblastmi vývoje dětí a dospívajících mladých lidí a dále problémy, která tato cílová skupina nejčastěji řeší v rámci sociální práce.   

8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV

15. duben 2025 | ONLINE

NOUZOVÉ A HAVARIJNÍ SITUACE V PROSTŘEDÍ SOCIÁLNÍ SLUŽBY

Kurz se věnuje tématu nouzových a havarijních situací se kterými se můžeme setkat v praxi sociální služby. V kurzu se zabýváme oblastmi: rozdělení nouzových a havarijních situací, výskyt možných rizik, jejich eliminace a prevence, základní zásady BOZP a pravidla osobní bezpečnosti, časté nedostatky při zavádění těchto situací do standardů kvality a praxe a další. 

8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV   

02. červen 2025 | ONLINE 

PROBLEMATIKA NÁSILÍ PÁCHANÉHO NA OSOBÁCH SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM

Kurz se věnuje tématu násilí páchaného na osobách se zdravotním postižením. V kurzu se budeme zabývat těmito oblastmi-znaky a formy násilí, role násilníka a role oběti, jejich specifikace. Problematika domácího násilí, násilí v institucionální péči a násilí ze strany veřejnosti a další oblasti.

8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV  

09. červen 2025 | ONLINE

PROBLEMATIKA VÝCHOVNÉHO PROSTŘEDÍ A KOMUNIKACE S DĚTMI V PRAXI SOCIÁLNÍ SLUŽBY

Kurz se věnuje oblasti problematiky výchovného prostředí u dětí. které patří k často řešeným tématům a se kterými pomáhající pracovníci setkávají v rámci práce s dětmi a rodinami. Kurz se zabývá oblastmi: dítě a rodina, vliv prostředí-rodina, škola, vrstevníci, autority, práce s emocemi dětí, vymezování hranic u dětí, základní principy komunikace s dětmi, vedení podpůrného rozhovoru, alternativní výchova, ano či ne?

8 VÝUKOVÝCH HODIN | PŘIPRAVUJEME 

19. březen 2025 | ONLINE

KURZY, KTERÉ PŘIPRAVUJEME

VYUŽITÍ BAZÁLNÍ STIMULACE PŘI AKTIVIZACI KLIENTŮ

Kurz se věnuje konceptu bazální stimulace a její využití při aktivizaci klientů. Cílem kurzu je získat poznatky a nové dovednosti o bazální stimulaci a jak ji využít v praxi při aktivizaci klientů.

8 VÝUKOVÝCH HODIN |   

termín připravujeme 2025 | ONLINE

UŽITEČNÉ VĚTY V POMÁHAJÍCÍ PROFESI

Kurz se věnuje tématu rozhovoru mezi pomáhajícím pracovníkem a klientem. Vhodné, tj. užitečné věty jsou klíčovým předmětem kurzu. Jedná se o věty, které v různých situacích a při rozhovoru s určitým typem klienta dokáží pomoci, eliminovat konflikty a nedorozumění v komunikaci, vést rozhovor dobrým směrem.

8 VÝUKOVÝCH HODIN | 

termín připravujeme 2025 | ONLINE