POMÁHAJÍCÍ A KONSTRUKTIVNÍ KOMUNIKACE V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH A 2022/0737-SP/PC/PP/VP 8 výukových hodin
OBSAH KURZU
Kurz se věnuje komunikaci pomáhajícího pracovníka. Umět se domluvit a porozumět tomu, co nám druzí lidé sdělují je důležité. V kurzu se budeme věnovat těmto oblastem:
- techniky asertivního jednání a aktivního naslouchání
- zásady konstruktivního rozhovoru
- umění vyjednávání a řešení konfliktů v komunikaci
- zásady pozitivní a negativní zpětné vazby, reakce na kritiku, komunikační typy lidí
- předávání informací v pracovním týmu
- zásady, jak zvládat obtížnější komunikační situace
- zásady a techniky na zvládání zátěžových situacích s nadhledem
Cílem kurzu je získat poznatky o zásadách komunikace, technikách vyjednávání, psychické odolnosti v komunikaci. Kurz poskytuje poznatky o komunikaci s klienty, v týmu. Nezahrnuje komunikaci specifických skupin (například lidé s mentálním postižení, autismem aj.). Tyto poznatky budou moci účastníci využít v praxi při jednání
s klientem sociální služby, komunikaci v pracovním týmu i osobním
životě.
Kurz je určený pro zaměstnance v sociálních službách - sociální pracovníky, pracovníky v přímé péči, vedoucí pracovníky. Přínosný může být i dalším pomáhajícím profesionálům a zájemcům o toto téma.
online výuka, materiály ke kurzu
Odkaz na připojení do online výuky a materiály zasíláme 1-2 dny před konáním kurzu. Ke školení online formou budete potřebovat počítač (stolní nebo notebook)
funkční mikrofon (funkční sluchátka nebo reproduktory)
- funkční webkameru
- kvalitní internetové připojení
lektor, akreditace MPSV, osvědčení
Akreditace MPSV A2022/0737-SP/PC/PP/VP
Rozsah kurzu: 8 výukových hodin
Lektor: Mgr. Alena Klucová
Účastník akreditovaného vzdělávacího kurzu obdrží osvědčení, které slouží jako doklad o absolvování dalšího vzdělávání podle
§ 111; Zákona č. 108/2006 Sb.
LETÁK S POPISEM VZDĚLÁVACÍHO KURZU KE STAŽENÍ-ZDE
NÁZORY ÚČASTNÍKŮ KURZU
Kurz je vhodný pro začátečníky i pokročilé, rozuměla jsem všemu,
paní lektorka byla velmi příjemná. Jana P.
Příklady konkrétních reakcí na určité problémové situace
nebo klienty. Pomůže mi to v lepším porozumění
a komunikaci s klientem.
Doporučuji všem tento kurz a aktivní přístup paní lektorky s
účastníky kurzu. Zdeněk Šín
Lektorka měla velmi milý a příjemný projev. Interaktivní
zapojení.
S kurzem jsem byla velmi spokojená, profesionální a velmi
lidský přístup lektorky. Lenka M. B.
Velmi kvalitně vypracovaná prezentace, vše bylo přínosné
nejen pro profesní, ale i osobní život. Jana Z.
Tento kurz pro mě byl ujištěním, že většinou komunikuji s
klienty dobře, ale neustále je co zlepšovat a zdokonalovat se.
Hlavně v
asertivní komunikaci jsem si nabyla vůbec jistá a zde byla asertivní komunikace
krásně vysvětlena.