UŽITEČNÉ VĚTY V POMÁHAJÍCÍ PROFESI                                                                                      8 výukových hodin

OBSAH KURZU

Kurz se věnuje tématu komunikace a zaměřuje se na vhodné tj. užitečné věty v rozhovoru mezi pomáhajícím pracovníkem a klientem. V kurzu se budeme věnovat těmto oblastem:

  • základní zásady komunikace a fáze rozhovoru s klientem 
  • techniky aktivního naslouchání, užitečné věty
  • druhy otázek, příklady vhodných otázek
  • časté konflikty a překážky v komunikaci 
  • používání vhodných tj. užitečných vět, které zvolit podle komunikačního typu klienta 
  • doporučená literatura k samostudiu 

Vhodné, tj. užitečné věty jsou klíčovým předmětem kurzu. Jedná se o věty, které v různých situacích a při rozhovoru
s určitým typem klienta dokáží pomoci, eliminovat konflikty a nedorozumění v komunikaci, vést rozhovor dobrým směrem. Součástí kurzu jsou praktická cvičení v komunikaci. Cílem kurzu je získat poznatky a nové dovednosti o tom, jak s klienty komunikovat.

Kurz je určený pro zaměstnance v sociálních službách.

online výuka, materiály ke kurzu

Odkaz na připojení do online výuky a materiály zasíláme 1-2 dny před konáním kurzu.  Ke školení online formou budete potřebovat počítač (stolní nebo notebook)

  • funkční mikrofon (funkční sluchátka nebo reproduktory)

  • funkční webkameru
  • kvalitní internetové připojení

lektor, akreditace MPSV, osvědčení

Akreditace MPSV 
Rozsah kurzu: 8 výukových hodin
Lektor: Marie Klíčová (Mikulajská), DiS.

Účastník akreditovaného vzdělávacího kurzu obdrží osvědčení, které slouží jako doklad o absolvování dalšího vzdělávání podle
§ 111; Zákona č. 108/2006 Sb.

LETÁK S POPISEM VZDĚLÁVACÍHO KURZU KE STAŽENÍ-ZDE

NÁZORY ÚČASTNÍKŮ KURZU