UŽITEČNÉ VĚTY V POMÁHAJÍCÍ PROFESI | 8 výukových hodin
OBSAH KURZU
Kurz se věnuje tématu komunikace a zaměřuje se na
vhodné tj. užitečné věty v rozhovoru mezi pomáhajícím pracovníkem a
klientem, zabývá technikami aktivního naslouchání a kladení
otázek.
V kurzu se budeme věnovat těmto oblastem:
- základní zásady komunikace a fáze rozhovoru s klientem
- techniky aktivního naslouchání, užitečné věty
- druhy otázek, příklady vhodných otázek
- časté konflikty a překážky v komunikaci
- používání vhodných tj. užitečných vět, které zvolit podle komunikačního typu
klienta
(agresivní, depresivní, mlčenlivý, narcistní, histriónský a další) - doporučená literatura k samostudiu
Vhodné, tj. užitečné věty
jsou klíčovým předmětem kurzu. Jedná se o věty, které v různých situacích
a při rozhovoru
s určitým typem klienta dokáží pomoci, eliminovat
konflikty a nedorozumění v komunikaci, vést rozhovor dobrým směrem. Součástí
kurzu jsou praktická cvičení v komunikaci. Cílem kurzu je získat poznatky a nové dovednosti o tom, jak
s klienty komunikovat.
Kurz je určený pro zaměstnance v sociálních službách. Sociální pracovníky, pracovníky v přímé péči, vedoucí pracovníky.
online výuka, materiály ke kurzu
Odkaz na připojení do online výuky a materiály zasíláme 1-2 dny před konáním kurzu. Ke školení online formou budete potřebovat počítač (stolní nebo notebook)
funkční mikrofon (funkční sluchátka nebo reproduktory)
- funkční webkameru
- kvalitní internetové připojení
lektor, akreditace MPSV, osvědčení
Akreditace MPSV A2025/0356-SP/PC/VP
Rozsah kurzu: 8 výukových hodin
Lektor: Marie Klíčová, DiS.
Účastník akreditovaného vzdělávacího kurzu obdrží osvědčení, které slouží jako doklad o absolvování dalšího vzdělávání podle
§ 111; Zákona č. 108/2006 Sb.
LETÁK S POPISEM VZDĚLÁVACÍHO KURZU KE STAŽENÍ-ZDE
NÁZORY ÚČASTNÍKŮ KURZU